من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..
تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..
تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

۳۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است


جهت دانلود کلیک کنید



دردی وی مولایه دینن

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۹

تا امام عجل الله تعالی فرجه الشریف نیاید، چشم مردم به آخرت باز نخواهد شد و تا زمانی که مردم بی امام اند، عقلشان در زندان دنیای ظاهر و مادیات محبوس است. لذا از آمدن امام به وسیله ای برای تحقّق و ظهور عقل بشریت و باز شدن چشم آن به آخرت تعبیر می کنند.

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۵

دوستم آقای عبدالحسین نوشته بود نکاتی را! بنویسم.امرش را واجب الامتثال یافته و سعی می کنم از باب "افواه الرجال" هم که شده داستانهایی را که شنیده ام یا دیده ام گاهی در وب بنویسم.این هم یکی از همانها: منبع داستان: آیت الله شبیری زنجانی( در شصت -هفتاد سال قبل سه تا موسی در قم بوده اند دوست و رفیق.یکی سید موسی صدر. یکی سید موسی شبیری و دیگری شیخ موسی قمی فرزند شیخ علی زاهد قمی):
مرتاضی از هند 

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۷

در مـیـان انسان‌ها، غیر از پیامبران و سفیران الهى که از جایگاه ویژه‌اى برخوردارند، برخى افراد یا خـانـدان‌ها به خاطر اتصال و انتساب به پیامبران و کسب فضایل و کمالات انسانى، نزد پروردگار مـتـعال به منزلت و مرتبه شایسته‌اى نایل شده و مشمول رحمت و برکت الهى قرار گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۰

زندگینامه امام حسن مجتبی از تولد در مدینه تا شهادت ایشان و دفن در قبرستان بقیع. خلاصه زندگینامه امام حسن مجتبی شامل ماجرای صلح می شود.

 امام حسن (ع) فرزند امیرمؤمنان على بن ابیطالب و مادرش مهتر زنان، فاطمه زهرا (س) دختر پیامبر خدا (ص) است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۴


زندگینامه امام حسین (علیه السلام)

دومین فرزند برومند حضرت علی و(1) در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت فاطمه ، که درود خدا بر ایشان باد، در خانه وحی و ولایت چشم به جهان گشود.

چون خبر ولادتش به پیامبر گرامی اسلام (ص ) رسید، به خانه حضرت علی (ع ) و فاطمه را فرمود تا کودکش را بیاورد. اسما او را در پارچه ای سپید (2) پیچید و خدمت رسول اکرم (ص ) برد، آن گرامی به گوش راست او اذان و به گوش چپ (3) او اقامه گفت . 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۰

زندگینامه امام سجاد علیه السلام چهارمین امام شیعیان سرشار از اتفاقات مهم است. امام سجاد (ع) یکی از امامان حاضر در واقعه کربلا بوده است.

زندگی نامه امام سجاد (ع)
علی بن حسین بن علی بن ابی‌طالب، معروف به امام سجاد و زین‌العابدین (۳۸-۹۵ قمری)، چهارمین امام شیعیان می باشند. مدت امامت ایشان ۳۵ سال بوده است. امام سجاد (ع) در واقعه کربلا حاضر بودند ولی به علت بیماری در جنگ شرکت نداشتند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۸

زندگینامه امام محمد باقر  و مقام علمی ایشان
زندگینامه امام محمد باقر (ع)
 
در ادامه آشنایی با زندگی ائمه معصوم علیهم السلام ، پس از آشنایی با زندگی نامه امام علی ،امام حسن ،امام حسین و حضرت سجاد (ع) در این پست قصد داریم شما را با زندگی نامه پنجمین اختر تابناک امام و ولایت ،شکافنده علوم ، فرزند زینت سجده گزاران حضرت محمدبن علی بن الحسین (باقرالعلوم علیهالسلام ) و نواده سالار شهیدان آشنا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۹

زندگینامه امام صادق (ع) چون پایه گذار مذهب جعفری هستند اهمیت زیادی دارد. زندگی نامه امام صادق مصادف با حکومت خلفای اموی و عباسی بوده است.- امام صادق (ع) امام ششم شیعیان و فرزند امام محمد باقر (ع) می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴

برنامه های اندروید قابل دانلود در بازار و مایکت


اپلیکیشن شهرالله97 برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان شامل ادعیه روزانه ، نماز روز و احکام این ماه پربرکت می باشد 
ان شالله از دعای خیرتون ما را محروم نفرمایئد .

حجم برنامه: تقریبا 14 مگابایت

برای دریافت نرم افزار روی شهرالله97 کلیک کنید... 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۰