من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..
تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..
تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

تا امام عجل الله تعالی فرجه الشریف نیاید

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ

تا امام عجل الله تعالی فرجه الشریف نیاید، چشم مردم به آخرت باز نخواهد شد و تا زمانی که مردم بی امام اند، عقلشان در زندان دنیای ظاهر و مادیات محبوس است. لذا از آمدن امام به وسیله ای برای تحقّق و ظهور عقل بشریت و باز شدن چشم آن به آخرت تعبیر می کنند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷

نظرات  (۳)

۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۲۰ گرافیک مستر
احسنت...
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید.
الهم عجل لوبلیک الفرج .
میخواستم این وبلگو دنبال کدام اما امکان دنبال کردن از دورن وبلاگ شما فعال نیست
پاسخ:
سلام . ممنون از نگاهتون . بله حل شد لطف میکنید . ارادت
تا عید سعید غدیر خم
هر روز با ذکر فضائل امیرالمؤمنین (علیه السلام) به روز هستیم. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی