من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

من یار مهربانم

آنچه دلم خواست نه آن میشود .. آنچه خدا خواست همان میشود ....

تنــهایی خـودم را بـا
آدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..
تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..
تـنـهایـی عــار نـیـست...
اتمـام حـجـت اسـت...

سخنرانی های شیخ جواد عظیمی menbar62

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ

سلسه سخنرانی ها و پادکست های صوتی حجة الاسلام شیخ جواد عظیمی به زبان شیرین آذری

************

برای دانلود فقط موضوع را کلیک کنید

************

قانون خدا

  1. رحمت واسعه
  2. هر چه کنی به خود کنی
  3. قانون خدا  

امام علی علیه السلام
  1. امامت امام حسین(ع)
  2. نتیجه بی حرمتی به امام (ع)
با بودن با شما خرسندیم با ما همراه باشید 

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
  1. حضرت زهرا (س)
  2. رابطه شب قدر با حضرت(س)

امام زمان علیه السلام
پدران حقیقی
ولایت فقیه
خانواده
متفرقه
  1. ألم یعلم بأن الله یری
  2. رعایت تقوا
  3. سوره زلزال
برای عضویت در کانال شیخ جواد عظیمیmenbar62@ مراجعه فرمائید ......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۹ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام . ممنون از نگاهتون . بله موافقم . ارادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی